خونت پایمال نمی شود برادر شهیدم...

خونت پایمال نمی شود برادر شهیدم...

«سوخته دلم که نشد باز در حرم تو به دیده ام»

گاهی باید بنویسی...
گاهی بگویی...
گاهی بخوانی...
و زمانی هم سکوت ...!!

.:سوخته دل:.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Instagram
آخرین دیدگاه
  • ۱۹ ارديبهشت ۹۵، ۱۵:۲۳ - دچــ ــــار
    ++
  • ۱۸ ارديبهشت ۹۵، ۱۳:۱۱ - دچــ ــــار
    سلام
نویسندگان

و این بار... در این زمینه...

پنجشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۰۵ ب.ظ

بسمه تعالی

واین بار نقش ما توی این میدان این بود..

این گونه...

در نقش امام آمد شاه رفت طراحی کردیم

لطفا نظر بدین و انتقاد...یا پیشنهاد

 

 

//bayanbox.ir/id/5761189982193642286?view

                              

                                        //bayanbox.ir/id/5191065694106190705?view

 

پ.ن :و این که طرح رو خودم زدم

ممنون از دوستانی که مار غافلگیر کردن :دی

 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۷
سوخته دل

نظرات (۱۱)

۱۷ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۰۷ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام
خداقوت!
جواب من حقير:
سلام
ممنون
۱۷ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۰۱ 彡♥خـادم المهدی♥彡
واااای عالییییی
شهادت در رکاب مولا نصیبتون
جواب من حقير:
ممنون شماهم
سلام علیکم
بسیار زیبا طراحی کردید، خداقوت
جواب من حقير:
سلام
خواهش..
اغراق میکنین..
قشنگ شده...
جواب من حقير:
بعله...
۱۷ بهمن ۹۲ ، ۱۹:۴۷ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام علیکم
زیباست!
خداقوت
یاعلی مدد
جواب من حقير:
سلام
ممنون لطف دارین!!
۱۷ بهمن ۹۲ ، ۲۱:۲۳ سفیـــر نـــور
سلام
عالیه
ان شاءالله در همه عرصه ها در میدان جنگ نرم جان فدایی رهبر و موفق باشید

یاعلی
جواب من حقير:
ان شاءالله
۱۸ بهمن ۹۲ ، ۰۰:۲۰ حلقه تربیتی شهید اسماعیل زاده تسوجی
سلام دوست عزیز
بروزیم و منتظر حضورتان
جواب من حقير:
سلام
آقا ما سر میزنیم به شما ولی
چون کارتون قشنگه حرفی باس نظر دادن ندارم

خیلی قشنگ ه + انتخاب آیه خیلی خوب






ی چیز کوچیک که به نظرم اومد : به نظرم زیر حرف " م " که دست گذاشتین سیاه میشد بهتر بود
فک کنم نوشته رو مشخص تر میکرد
البته ببخشید
سرشته چندانی ندارم :) فقط نظر بود

موفق باشید

بازم تشریف بیارید اون ورا ... خوشحال میشیم
جواب من حقير:
چشممم حتما
ممنون
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز 
واقعا وبلاگ خیلی خوبی دارین.خسته نباشید
خوشحال می شم به وبلاگ ما هم سری بزنین
نظر یادتون نره
اگر هم لینک کنین دیگه ....
با تشکر
یا علی
جواب من حقير:
سلام
چشم
لینکیدمتون
۲۸ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۰۸ فانوس جزیره ...
زنده بودن حرکتی افقی است از گهواره تا گور ...
و زندگی کردن حرکتی عمودی است از زمین تا آسمان!
آدمی به خودی خود نمی افتد...
اگر بیفتد از همان سمتی می افتد که به خدا تکیه نکرده است...

سلام علیکم
عاقبتتون بخیر ..
جواب من حقير:
سلام
ممنون
۰۱ اسفند ۹۲ ، ۲۳:۱۸ کربلایی سید علیرضا
طرح بسیار پر مفهومیه
ولی اگر در بکگراند جای سفید وسیاه عوض میشد بهتر بود
البته این نظر بنده حقیره و شما استاد ما هستین
در کل به قول خودتون احسنت

ارسال ديدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">