خونت پایمال نمی شود برادر شهیدم...

خونت پایمال نمی شود برادر شهیدم...

«سوخته دلم که نشد باز در حرم تو به دیده ام»

گاهی باید بنویسی...
گاهی بگویی...
گاهی بخوانی...
و زمانی هم سکوت ...!!

.:سوخته دل:.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Instagram
آخرین دیدگاه
  • ۱۹ ارديبهشت ۹۵، ۱۵:۲۳ - دچــ ــــار
    ++
  • ۱۸ ارديبهشت ۹۵، ۱۳:۱۱ - دچــ ــــار
    سلام
نویسندگان

بهشت خاکی مارا طلبید!!

جمعه, ۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۵:۴۳ ب.ظ

http://www.sobhemehriz.com/wp-content/uploads/2013/10/%D8%B1%D8%A7%D9%87%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%86%D9%88%D8%B1.jpg

دعوت شدم به سفر

سفری نورانی

بعد از سفر مشهدالرضا

خدایا مارا دریاب...

سفر راهیان نور

جبهه های جنوب، کربلای شهدا

التماس دعا

یا علی مدد

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۰۱
سوخته دل

نظرات (۱۰)

۰۲ فروردين ۹۳ ، ۱۳:۳۰ لیلا آزادمنش
سلام

خوش به حالتون

ان شاءالله شهدا ما رو هم دعوت کنن.

وبلاگ شما لینک شد.

موفق باشید
۰۴ فروردين ۹۳ ، ۱۵:۰۷ سفیـــر نـــور

 اقتصاد و دین و فرهنگم زهم بیگانه نیست

دین من زهرائی‌ و فرهنگ من سید علی است

حرف زهرا از زبان پور او آید برون

زین سبب هر سال و هر نامی که گوید فاطمی است

****************************
سلام
ممنونم از حضورتون

التمـــــــــاس دعا فرج +شهادتــــــــــ

جواب من حقير:
سلام
ممنون خوش آمدید
چشم..
حتما دعامون کنید
یاعلی مدد
۰۵ فروردين ۹۳ ، ۱۰:۳۰ 彡♥خـادم المهدی♥彡
...........
جواب من حقير:
...

سلام

خوش به سعادتتون
ان شالله جنوب هم دعوت میشید

سال نو هم مبارک .. ان شالله سال خوب و پر خیر و برکتی داشته باشید


جواب من حقير:
سلام ممنون
برگشتیم از بهشت ای خدااا.
ان شاءلله عکس و مطلبش برسه صلوات :دی
سلام... ممنون. زیارت قبول..
جواب من حقير:
سلام
ان شاءلله

سلام 


دیده ی خیست کنار آن نهر پر از خون دلم را ویران کرد٬فهمیدم که سوخته دلی
عاجزانه التماس دعا...
جواب من حقير:
ممنون مهدی جان
عزیز دعا کن مارو باشه؟!
خیلی عزیززززی
در جواب سوال: اینکه آره واقعا بهشته
دلم تنگ شده بسی
یاعلی مدد
برگشتیم از بهشت ای خدااا.
ان شاءلله عکس و مطلبش برسه صلوات :دی

به نام او

سلام علیکم

به مطلب جالبی برخوردم با اجازه از سبک مطهر خواستم دوستان را برای این گعده دعوت کنم

پس بسم الله

http://holystyle.blog.ir/post/%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%B7%D9%84%D8%A8-%D8%A8%D8%B9%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D9%86%D8%B8%D8%B1-%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D8%B9%D9%85%D9%88%D9%85-%D9%85%DB%8C-%D8%B4%D9%88%D8%AF

سلام
وبلاگ خوبی دارید موفق باشید انشاالله_لینک شدید
ب وبلاگهای زیرهم سربزنید اگه وقت داشتید:

http://tanhatarintanha-r74.blogfa.com/

http://mahdi313t.blogfa.com/
التماس دعا

با عرض سلام 
بالاخره بعد از مدت ها تونستم به روز کردن خود را به شما اطلاع بدم.خوش حال میشم سر بزنید.
یا علی

ارسال ديدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">