خونت پایمال نمی شود برادر شهیدم...

خونت پایمال نمی شود برادر شهیدم...

«سوخته دلم که نشد باز در حرم تو به دیده ام»

گاهی باید بنویسی...
گاهی بگویی...
گاهی بخوانی...
و زمانی هم سکوت ...!!

.:سوخته دل:.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Instagram
آخرین دیدگاه
  • ۱۹ ارديبهشت ۹۵، ۱۵:۲۳ - دچــ ــــار
    ++
  • ۱۸ ارديبهشت ۹۵، ۱۳:۱۱ - دچــ ــــار
    سلام
نویسندگان

یک غروب خوب!!!

پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۴۳ ق.ظ

یسم الله

غروب خوب یعنی

غروب خَیّن...

عکسی از دوربین و دست من

یه کم خلاقانه بود ولی اصلش برای عمق مطلبه

منظور اونجاییه که مثل بهشت بود...

بهشت، بهشت، بهــــــــــــشـــــــت...

 

 

+برای خادمی امسال سال 93 نهر خین بود

بهشت خاکی ما!

+توضیح بیشتر:((در فاصله هشت کیلومتری شلمچه است))  در مطالب بعدی بیشتر نوضیح میدم ان شالله.. با اضافات عکس و متن..

+هیچی دیگه، این رو گذاشتیم که هم زنده بشه برای من و هم یک نگاهی برای شما!! همین.!(به قول یکی از دوستان)

+یه مدت نیستم شرمنده یا علی مدد.

نظرات (۱۸)

زیبا عکس گرفتید
ممنون
۱۴ تیر ۹۳ ، ۲۰:۳۳ خادم الشهدا
باسلام وعرض خسته نباشید دوست عزیز
امیدوارم این خادمی ها فقط در پی اخلاص و قرب به خداوند وشهدا باشد
یاعلی مددی
۱۵ تیر ۹۳ ، ۱۱:۵۴ فانوس جزیره
سلام علیکم
دعوتید به دیدن رایگان فیلم
اینجا شهر دیگریست

راجع به غربت دو روز آخر زندگی امیر المومنین علی (علیه السلام)

به کارگردانی: احمدرضا گرشاسبی
با حضور عوامل فیلم و اهل قلم

اطلاع بیشتر:
azf06.blog.ir

بزرگوار می توانید با دوستان و خانواده خود تشریف بیاورید.
لطفا رسانه باشید و به دوستانتان اطلاع دهید
۱۶ تیر ۹۳ ، ۲۲:۳۹ لایتنــــــــاهی ...
سلام علیکم
عکس بسیار عالی. خوش به حالتون. من تا به حال تجربه‌ی خادمی یا اردو جهادی و الخ. نداشتم
ان شاء الله به زودی "مجموعه طرح" اکران می‌شه
یا علی علیه السلام
جواب من حقير:
ممنون شما لطف دارید
عکس عالیه
کاملا گویاست :(
جواب من حقير:
ممنون
۱۷ تیر ۹۳ ، ۰۱:۵۱ گلبرگ دانلود
سلام ، 
رحلت حضرت خدیجه تسلیت باد .
با نوای جدید دلم گرفته ، منتظر حضورتون هستیم.
۱۹ تیر ۹۳ ، ۱۷:۲۲ لایتنــــــــاهی ...
مقام معظّم رهبری(مد ظله):
فلسطین، فلسطین ِ "از نهر تا بحر" است؛ نه حتی یک وجب کم‌تر!

+ با طرح پس‌زمینه به‌روزیم. کلیک‌رنجه بفرمایید.
۲۱ تیر ۹۳ ، ۱۴:۳۱ کربلایی سید علیرضا
در عجبم از کسی که کوه را می شکافد تا به معدن جواهر برسد،ولی خویش را نمی کاود تا به درون خود راه یابد.

خواجه عبدالله انصاری

سلام علیکم

شهادت امیر المومنین امام علی علیه السلام تسلیت میگویم.

با مطلبی با عنوان "آیا کم یا زیاد کردن تعداد یک ذکر اثر آن را از بین می برد؟" به روزم.  در این پست بررسی شده که مثلا آیا کم یا زیاد کردن تعداد تسبیحات حضرت زهرا سبب از بین رفتن اثر آن می شود؟

یا علی

۲۹ تیر ۹۳ ، ۱۹:۳۹ ... خادم الزهرا
سلام
نصر من الله و فتح قریب
در این شب ها دعا کنید ما را و همچنین مردم مظلوم فلسطین


اگر یک شخص غنی که به او اطمینان و اعتماد داری، به تو بگوید نگران نباش
 و غصّه بدهی هایت را نخور، خیالت راحت باشد، من هستم؛ ببین این حرف او
چقدر به تو آرامش می بخشد و راحت می شوی. خدای مهربان که غنی و تواناست
به تو گفته است: "أَلَیْسَ اللَّهُ بِکَافٍ عَبْدَهُ ، آیا خداوند برای
کفایت امور بنده اش کافی نیست؟" یعنی ای بنده من، برای همه کسری و کمبود
های دنیوی و اخرویت من هستم. این سخن خدا چقدر انسان را راحت می کند و به
او آرامش می بخشد؟ لذاست که فرمود: "أَلا بِذِکرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ
القُلُوبُ، دل ها با یاد خدا آرامش می یابد."... هروقت برای آخر خود
ترسیدی، اولت را یاد کن که هیچ نبودی و خداوند تو را ایجاد کرد و این همه
به تو خوبی کرد، آخر هم خدا همان خداست.
عارف ربانی، حاج محمد اسماعیل دولابی
یا علی
"با یادنامه ای از شهید خلیلی بروزیم "

خوشا به حال خیالی که در حرم مانده...
و هرچه خاطره دارد از آن حرم دارد!
۳۰ تیر ۹۳ ، ۱۶:۴۰ مهدی کمالی
خین......یادش بخیر....یاد شبی  که با فانوس در کنار آن نهر سپری شد.....یازهرا.سلام الله علیها.

جواب من حقير:
التماس دعا برادر
خین دعای خادمانش فرق دارد
۳۰ تیر ۹۳ ، ۱۶:۴۳ مهدی کمالی
عکس زیباییه...ممنون....خدا خیرت بده..انشالله آقا دستور بدن مانند هزاران شهید در خون غلتیده خین خون به پا میکنیم......
۳۰ تیر ۹۳ ، ۱۶:۴۵ مهدی کمالی
ما را ز خاندان کرم آفریده‌اند

یک موج، از تلاطم یَم آفریده‌اند

ما را فدائیان پسرهای فاطمه(س)

"ما را شهید میر و علَم آفریده‌اند"

ما را به اعتبار عنایات فاطمه(س)

گریه کنان حضرت غم آفریده‌اند‎

بهر بریدن سر اولاد عمر و عاص

در جان ما غرور و غژم آفریده‌اند

هر یک ز ما حریف دو صد لشکر یزید!!

(زین رو ز شیعه عده کم آفریده‌اند)

دجّال ها و حرمله ها را مهاجم و ...

... ما را "مدافعان حرم" آفریده‌اند‎

. . .

سیّد علیِ خامنه ای (پیر عشق) گفت:

"فریاد را علیه ستم آفریده اند" 
۰۵ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۱۱ پلڪــــ شیشـہ اے
عالی 




یاعلی مدد
۰۶ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۴۰ مهدی کمالی
رمضان رفت و ما در خواب و محرم در پیش/ ترس من کرب و بلایی است که امضا نشود 
اللهم ارزقنا زیارة الحسین (ع).  دعامون کنید....برادران.....
همه ی درد من این است که آخر گویم
رمضــان رفت و نشد عاقبت آدم بشوم

- حسین صیامی
سلام و خدا قوت..
اگر قصد تبادل لینک با وبلاگ ما را داشتید در قسمت نظرات پست اول آدرس وبلاگ خود را قرار دهید.

آدرس وبلاگ ما: http://napeyda.blog.ir/
عنوان: منتظرین ظهور  (در حال بروز رسانی سریع...)


آدرس وبلاگ ما: http://istadeim.blog.ir/
عنوان: بسیج دانشجویی  (در حال بروز رسانی)





ارسال ديدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">