خونت پایمال نمی شود برادر شهیدم...

خونت پایمال نمی شود برادر شهیدم...

«سوخته دلم که نشد باز در حرم تو به دیده ام»

گاهی باید بنویسی...
گاهی بگویی...
گاهی بخوانی...
و زمانی هم سکوت ...!!

.:سوخته دل:.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Instagram
آخرین دیدگاه
  • ۱۹ ارديبهشت ۹۵، ۱۵:۲۳ - دچــ ــــار
    ++
  • ۱۸ ارديبهشت ۹۵، ۱۳:۱۱ - دچــ ــــار
    سلام
نویسندگان

کم کم دلم برای خودم تنگ می شود!!

شنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۲۵ ب.ظ

بسم لله

کم کم دلم برای خودم تنگ می شود!!

 

 

 

کم کم دلم برای خودم تنگ می شود!!

دلم برای چند دقیقه خادم بودن در منطقه عملیاتی خیّن تنگ شده

فقط چند دقیقه وایستم در مقابل ظائران شهدا

و خوش آمد بگم

وای که چه روزگاری بود

همش چند روز بود ولی برای من خیلی خوب گذشت!!

مدال ذرّین خادمیِ شهدا

اللهم ارزقنا...

12:27

93/10/13

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۳
سوخته دل

نظرات (۳)

۱۳ دی ۹۳ ، ۱۲:۲۹ حامد موفق بهروزی

سلام

انشالله دوباره قسمتتون میشه

 

جواب من حقير:
سلام
ممنونم برادر
ان شالله قسمت شما
۱۸ دی ۹۳ ، ۲۱:۰۵ ** معتکف**
سلام بزرگوار
عید بزرگ مسلمین بر شما مبارک
سالروز ولادت با سعادت خاتم النبیین
پیامبر خوبی ها و مهربانی ها 
حضرت محمد صلی علی الله علیه وآله وسلم
و رئیس مذهب تشیّع
امام صادق علیه السلام برشما مبارک باد:)
۲۱ دی ۹۳ ، ۲۳:۵۴ ««راهــــــ شـــیـــعــــه»»
سلام بر شما
من سابقا در بلاگفا فعالیت داشتم اما تصمیم گرفتم بیام بیان و در این سایت زیبا فعالیت کنم.
خوشحال می شم سر بزنید و اگه خواستید تبادل لینک کنیم.

ارسال ديدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">