خونت پایمال نمی شود برادر شهیدم...

خونت پایمال نمی شود برادر شهیدم...

«سوخته دلم که نشد باز در حرم تو به دیده ام»

گاهی باید بنویسی...
گاهی بگویی...
گاهی بخوانی...
و زمانی هم سکوت ...!!

.:سوخته دل:.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Instagram
آخرین دیدگاه
  • ۱۹ ارديبهشت ۹۵، ۱۵:۲۳ - دچــ ــــار
    ++
  • ۱۸ ارديبهشت ۹۵، ۱۳:۱۱ - دچــ ــــار
    سلام
نویسندگان

فقط ذات خدا داند علی کیست...

پنجشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۲۶ ب.ظ

فـقـط ذات خــدا داند علی کیست

کـه همتای علی غیر از علی نیست

 

http://bi-neshan.ir/wp-content/uploads/2014/07/E.Alia-24.jpg

..........................

امیرالمؤمنین علی(علیه السلام):

«به خدا سوگند اگر آسمانهای هفتگانه را با آنچه زیر آن است به من بدهید تا خدا را معصیت کنم در حق مورچه ای و پوست جوی را از آن بگیرم، هرگز نمی کنم و این دنیای شما در نزد من پست تر از برگی در دهان ملخی است که آن را بجود.»

 

جملات بالا زائیده فکر من کمترین نیست. حقیقتا بنده خودم بعد از خواندن این قست از سخنان امیرالمؤمنین(ع) به طرز شدیدی به فکر فرو رفتم و با خودم اندکی تفکر کردم که آیا من برای شناخت حضرت علی(ع) کاری کرده ام؟ آیا در این مسیر تلاشی نموده ام؟ مگر نه اینکه شاعر می گوید:

دل اگر خداشناسی همه در رخ علی بین           به علی شناختم به خدا قسم خدا را

پس در حقیقت آیا خواسته ام برای شناخت خدا قدمی بردارم؟ از همه مهمتر آیا از خدا خواستم که به من لیاقت شناخت حضرت را عطا بفرمایند؟(چراکه حقیقت امر این است که شناخت امیرالمومنین«ع» هم مستلزم توفیق و لیاقت است.)

 

پروردگارا یاری کنید بتوانیم اندازه ذره ای امیرالمؤمنین(ع) را بفهمیم «««الهی امین»»

 

به لطف حضرت حق و مدد حضرت زهرا(س) ادامه دارد...

نظرات (۲)

۰۴ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۴۶ سینا سلامت
سلام
واقعا به مسئله قابل توجهی اشاره کردید

اگه میشه زود به زود مطلب بگذارید

یا امیرالمومنین حیدر مدد
یا حیدر ...
ان شاءالله همت کنیم و گاهی هم سری به نهج البلاغه ی امیر بزنیم...
جواب من حقير:
ان شاءالله

ارسال ديدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">