خونت پایمال نمی شود برادر شهیدم...

خونت پایمال نمی شود برادر شهیدم...

«سوخته دلم که نشد باز در حرم تو به دیده ام»

گاهی باید بنویسی...
گاهی بگویی...
گاهی بخوانی...
و زمانی هم سکوت ...!!

.:سوخته دل:.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Instagram
آخرین دیدگاه
  • ۱۹ ارديبهشت ۹۵، ۱۵:۲۳ - دچــ ــــار
    ++
  • ۱۸ ارديبهشت ۹۵، ۱۳:۱۱ - دچــ ــــار
    سلام
نویسندگان

گوشه ی حرم جایی هست؟

شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۰۴ ق.ظ

افسران - اعتکاف حرم+حلالیت

شبى تنها

میان این همه رؤیا

تو را دیدم ...تو را با قامتى زیبا

میان دشتى از گلها

کنارت بحر آبى رنگ

و دستانت پر از گلبوته هاى نور

پر از گلبرگ یاس و سوسن و مریم

و من سر تا به پا حیرت

دلم سنگین از این غمها

از این دنیا

که ناگه

آهویى رعنا

در آغوش تو شد آرام

صدایى از دل دریا

چنین مى خواند :به قربان پناه گرمت اى مولا

تمام صورتم را اشک ها پر کرده بود!

آرى
چنین رؤیا مرا واداشت

که بنویسم:

به قربان پناه گرم تو آقا

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۲
سوخته دل

نظرات (۱۶)

۱۲ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۱۰ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام بزرگوار
طرح بسیار زیبایی است.
موفق باشین..

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
جواب من حقير:
ممنون از حضور گوهر بارتون
۱۲ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۰۲ لایتنــــــــاهی خویشم همه غیر آمد
به قربان پناه گرم تو آقا...
به به... عالی بود
همچنان لعنت خدا بر وهابیونِ [...]!
جواب من حقير:
لعنت
فوری!      فوری!
سلام.
با مطلب جدیدی در پاسخ به یکی از برادران بلاگی به روز هستم.
+ مرگ بر اسرائیل + تحلیل پیرامون این رژیم جعلی و غاصب
......
به جهت ترویج این مطلب و همچنین محکومیت رژیم جعلی صهیونیستی و همچنین یاری به کودکان و مظلومان فلسطینی ما را در انتشار ان یاری دهید.
یا علی...
www.labeik.blog.ir
طرح زیبایی بود
۱۲ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۴۸ نازنین روانبخش

نگاهی کردم و دیدم ک نزدیک حرم بودم

نفهمیدم چ طور انجا رسیدم بس ک حیران غرق غم بودم

ب غم گفتم چرا از سینه من برنمیخیزی

من اینجا پیش اقایم چرا از دل نمیریزی

ک ناگه امد از نزدیکیم اوای زیبای دل انگیزی

صدایی ک دوباره چنگ بر این رشته های پاره میزد

تو گویی ک ملک از عرش بهر مردم اواره میزد

و یا چاووشی سلطان شهر است که بهر مردم بیچاره میزد

دوباره باز نزدیک اذان بود و حرم نقاره میزد

ببین لطف خدا را

ببین لطف خدا با بنده ها را

نگاهم خیره شد گلدسته ها را

هنوز از از ابرها پا ب پای چشم هایم گریه میبارید

ک دستم را ب روی سینه بنهادم

سرم پایین و رو در روی حرم ایستادم

دلم طاقت نیاورد

ایستاده نه ب روی سنگ فرش صحن افتادم

سلامی این چنین دادم

سلام

سلام ای اسمان ها خاک پایت

سلام

سلام ای چشم عالم بر عطایت

سلام

سلام ای برتر از خورشید ایوان طلایت

و صل الله علیک یا علی موسی الرضا

ای ضامن اهوی صحرا

سلام ای زاده ی زهرا

سلام اقا

سلام اقا

غریبانه صدایش کردم و گفتم

سلام ای اشنا و ای طبیبم

جوابی امد از دل شنیدم

غریبه غم نخور من هم غریبم

بیا خوب امدی من معنی امن یجیبم ...

جواب من حقير:
ممنون خیلی قشنگ بود
سلام
تشکرازحضورتون...
عکس خیلی زیبایی بود...
یاعلی
جواب من حقير:
ممنون از حضور...
۱۲ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۲۱ محرم نینوا
آقا قرار شاه و گدا هست یادتان...
۱۲ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۲۴ یک آخرالزمانی
سلام قشنگ بود و زیبا 
یاعلی
جواب من حقير:
چشات قشنگ میبینه داش باقر
خیلی زیبا بود ممنون!
وب فوق العاده ای داری واقعاااا
موفق باشی همیشه !
جواب من حقير:
همچنین داداش گلم
سلام و ادب...


با یکم تغییرات و چند طرح جدید بروزیم...
یاعلی مدد
سلام دوست گرامی.واقعا عالی بود و جالب.
ببخشید دیر اومدم یکم سرم شلوغ بود.
انشاالله موفق باشید.التماس دعا
با سلام 
زیباست

بروز هستم با طرح رفاقت تعطیل...
سلام بزرگوار
بروزم ، با توضیحاتی در رابطه با نام وبلاگم .
حضور شما باعث خوشحالیم میشه .
التماس دعا دارم .

اللهم عجل لولیک الفرج

.

.

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا(ع)

یه حرمه
پر از صفا
میون قلب عاشقا
هزار هزار بال ملک
عرش حرم تا به خدا
گنبد طلا ، ایوون طلا
صحن طلا ، دست طلا
هرچی بگم بازم کمه ، خودت طلا امام رضا ...

 

دلـــتـــنـــگی...

حـــس عـــجـــیـــبـــی اســـتـــ کـــه گـــآهـــی تــ❤ــــو رآ بـــه یـــآدم مـــی آورم...

گـــآهـــی یـــعـــنـــی هـــمـــیـــشـــه...

گـــآهـــی

یـــعـــنـــی الـــآن...

ارسال ديدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">