خونت پایمال نمی شود برادر شهیدم...

خونت پایمال نمی شود برادر شهیدم...

«سوخته دلم که نشد باز در حرم تو به دیده ام»

گاهی باید بنویسی...
گاهی بگویی...
گاهی بخوانی...
و زمانی هم سکوت ...!!

.:سوخته دل:.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Instagram
آخرین دیدگاه
  • ۱۹ ارديبهشت ۹۵، ۱۵:۲۳ - دچــ ــــار
    ++
  • ۱۸ ارديبهشت ۹۵، ۱۳:۱۱ - دچــ ــــار
    سلام
نویسندگان

نیمه شعبان مبارک!!!

دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۰۱ ب.ظ


خیلی سعی کردم قشنگ بشه
نظر بدید
ببینم چطوری؟چیکار کردم؟                          تعجیل در فرج آقا امام زمان(عج)صلوات


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۷
سوخته دل

نظرات (۷)

تلاشتون قابل تقدیره....
اما قسمت بالاش یه جوری شده...
یعنی من خودم طراحی های معنایی و خلوت رو بیشتر دوست دارم...
شاید اگه کارتون از دو رنگ تشکیل شده بود بهتر می بود....
ولی چون هم قرمز داریم هم آبی هم قهوه ای هم سفید و هم سبز و هم بنفش....یه خرده شلوغه!!
باز هم میگم که کار خوبیه و نقدها صرفا جهت پیشرفته کاره...
موفق باشید
در پناه حق
جواب من حقير:
ممنون از شما
احسنت بر شما سرباز سید علی حسینی خامنه ای «دام ظله»

خیلی عالی فقط یکم شلوغه
جواب من حقير:
ممنون از شما
از این به بعد سعی میکنم بهتر وخلوت تر باشه
بد نیست . ولی می شد بهتر از این باشه...

جواب من حقير:
انشا لله بهتر بتونم طرح بزنم
سلام قسمت پایین طرح ی کم شلوغه ولی طرح کلمه انتظار از نظر من به این دلیل جالبه که ی جورایی خواسته نشان از طولانی بودن زمان غیبت و انتظار کشیدن منتظران واقعی امام زمان روحی له فدا بدهد.یاعلی

سلام

لطفا به سوالات زیر پاسخ دهید

مطلب آخر وبلاگم.یاعلی

۰۵ تیر ۹۲ ، ۲۰:۱۶ من وبابای شهیدم

 ای یاران دلسوخته سیه بپوشید،سپیده راکشتند.   

                         ای دریاهابخروشید،ای آسمانهاخون بگریید

                         ای کوههابرنوک قله هایتان پرچم عزابرافرازید

                         ای صبح گاهان سپیده دم شرمسارشوید

                        ای دنیاسیه بپوشید وخاک عزابرسرکنید

                        که۷۲موج،۷۲ستاره،۷۲کوه،۷۲سپیده کشته شدند.اما....

 

 

 

باعرض سلام خدمت دوست گرامی.وب خوبی دراید در صورت تمایل به تبادل لینک یا لوگو به سایت من بیایید و خبرم کنیدموفق باشید التماس دعا

ارسال ديدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">