خونت پایمال نمی شود برادر شهیدم...

خونت پایمال نمی شود برادر شهیدم...

«سوخته دلم که نشد باز در حرم تو به دیده ام»

گاهی باید بنویسی...
گاهی بگویی...
گاهی بخوانی...
و زمانی هم سکوت ...!!

.:سوخته دل:.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Instagram
آخرین دیدگاه
  • ۱۹ ارديبهشت ۹۵، ۱۵:۲۳ - دچــ ــــار
    ++
  • ۱۸ ارديبهشت ۹۵، ۱۳:۱۱ - دچــ ــــار
    سلام
نویسندگان

شب قدر...

جمعه, ۴ مرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۵۰ ق.ظ

شب قدر انشالله تو مشهد الرضا صحن گوهر شاد یاد همه همسنگرا و دوستای عزیزمون هستیم

http://www.eshghentezar.com/imgcenter/uploads/1398942808.jpg

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۰۴
سوخته دل

نظرات (۷)

۰۴ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۵۷ من وبابای شهیدم
خیلی گوشه گیر شده بود. دیگر به وضوح بچه ها می گفتند: مجید هم روزهای آخرشه.

نزدیک غروب که می شد، می رفت بالای سوله سیمانی مقر می نشست و به خورشید

نگاه می کرد. یک شب بهش گفتم نمی یای شام بخوری؟
گفت نه. گفتم برات بیارم بالا. گفت نه، برو.
اصرار کردم. گفت بهت می گم برو پایین. گفتم بچه ها زحمت کشیدند دوست دارند،
امام صادق (ع) میفرماید : برآورد اعمال در شب نوزدهم انجام میگیرد و تصویب آن در شب بیست ویکم و تنفیذ آن در شب بیست‏ و سوم .

(وسائل الشیعه، ج 7 ص 259) .


سلام بر شما..

در این روز های با عظمت دعا برای ما فراموش نشود . محتاجیم به دعای خیرتان بزرگوار .

جواب من حقير:
سلام آقا سجاد
محتاجیم به دعا
سلام
بروزیم
سلام
بروزیم
۰۶ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۱۱ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام
به روزم باسومین جلسه از منبرمجازی.
ابن بار با حضور حجت الاسلام پناهیان.
التماس دعا..


اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
جواب من حقير:
سلام بزرگوار
قشنگ بود سرزدم
استفاده کردم
ممنون
۰۷ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۳۶ رسانه شمایید
در پی اهانت گروه‌های وهابی و سلفی به ساحت مقدس عقیله بنی‌هاشم در ماه مبارک رمضان، مدافعان حرم با لبانی تشنه و مشت‌هایی گره کرده برای چهارمین بار گرد هم می‌آیند تا آمادگی خود را برای حراست از حرم آل‌الله اعلام کنند.
این مراسم در غروب روز شهادت امیرالمؤمنین (ع) سه‌شنبه 8 مرداد ماه جاری رأس ساعت 18 در میدان امام حسین (ع) با قرائت قاری بین‌المللی آغاز می‌شود و با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان ادامه یافته و با مداحی مداحان اهل بیت(ع)سید مجید بنی فاطمه، حمید علیمی، جواد مقدم، روح الله بهمنی و عبدالرضا هلالی پایان می‌یابد.
لطفاً اطلاع رسانی کنید.
آبروی شیعه است.
جواب من حقير:
بروی چشمم برا دوستام میفرستم راستی وبتون رو نمیگین
با عرض سلام و قبولی طاعات و عبادات شما همسنگر عزیز 
بروزم با : به رنگ شرافت و مردانگی 
منتظر نگاه های دقیقتان 
www.dorbin-man.blog.ir

ارسال ديدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">