خونت پایمال نمی شود برادر شهیدم...

خونت پایمال نمی شود برادر شهیدم...

«سوخته دلم که نشد باز در حرم تو به دیده ام»

گاهی باید بنویسی...
گاهی بگویی...
گاهی بخوانی...
و زمانی هم سکوت ...!!

.:سوخته دل:.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Instagram
آخرین دیدگاه
  • ۱۹ ارديبهشت ۹۵، ۱۵:۲۳ - دچــ ــــار
    ++
  • ۱۸ ارديبهشت ۹۵، ۱۳:۱۱ - دچــ ــــار
    سلام
نویسندگان

صرفا جهت ابتلاء!!!

پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۱۴ ب.ظ

بسم الله

خوش به حال کسی که در صحنت

زیر باران اسیر خواهد شد...

                                       صلی الله علیک یا رئوف و یا شمس الشموس، سلطان طوس

                                                                    یا علی بن موسی رضا (علیه السلام)

 

 

صرفا جهت ابتلاء:

ان شالله 4/5/اقتصاد و فرهنگ  راهی مشهد الرضا هستم

دعاکنین آقا مارو قبول کنه...  قبـــــــــــول!!؟!

 

notice: همه ی دوستان التماس کنین دعاتون کنم :)

به دعای همه ی شما عزیزان نیاز مندیم   (خیلی زیاد)

 

+با همه بی سر و پایی به حرم راهم داد

  بس که این شاه کریم است کریم است کریم...

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۹
سوخته دل

نظرات (۱۰)

۲۹ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۴۳ 彡♥خـادم المهدی♥彡
باز آینه وآب وسینی وچاى ونبات

باز پنج شنبه و یادشهدا باصلوات
جواب من حقير:
جمعه ها یادی می کردیم
از یک غریب
سلام
خداقوت
یا امام رضا یا معین الضعفا و الفقرا یا ابالحسن یا....

امام على علیه ‏السلام :

مَنْ وَثِقَ بِاَنَّ ما قَدَّرَ اللّه‏ُ لَهُ لَنْ یَفوتَهُ اسْتَراحَ قَلْبُهُ؛
هر کس اطمینان داشته باشد که آنچه خداوند برایش تقدیر کرده است
به او مى ‏رسد، دلش آرام مى ‏گیرد.
غررالحکم، ح 8763 .


اللهم صل علی محمدو ال محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
۰۲ تیر ۹۳ ، ۱۰:۳۵ سفیـــر نـــور

سربازان امام زمان(عج) از هیچ چیز جز گناهانِ خویش نمی هراسند.


شهید سیدمرتضی آوینی

*************************


سلام همسنگر

شرمنده دیر شد..
درگیر امتحانات بودم...

التماس دعای مخصوص دارم:(


یازهرا(س)
۰۳ تیر ۹۳ ، ۱۳:۵۹ منتظران ظهور
سلام
بامطلبی درموردی آتش شهوت به روزیم
منتظرشماونظرات زیباتون
التماس دعا
یاعلی
مشهدالرضا
صحن گوهرشاد دعاگوییم
کاش ما هم ازاین ابتلائات داشتیم
یاآه
۰۹ تیر ۹۳ ، ۱۹:۴۰ ܓ✿◥چشم مجنوטּ◣ܓ✿
سلام
سفرتون به خیر!

التماس دعا
۱۴ تیر ۹۳ ، ۲۰:۳۷ خادم الشهدا
سلام
ایول قشنگ بود حال کردم
ولی تا به حال قسمت نشده زیر باران در صحن اقا امام رضا باشم
امیدوارم همگی دسته جمعی به زیارت ارباب بی کفن امام حسین برویم
التماس دعا
خادم الشهدااااااااا
۱۶ تیر ۹۳ ، ۱۴:۰۹ ... خادم الزهرا

سلام

چند شب پیش توی هیئت سخنران هیئتمون چیزی گفت که راهی برای لذت بردن از سختی روزه رو نشون داد

و اون هم این بود که چه خوبه که روزه و سختی هاشو و عطش و خستگی و ... رو به جایی که باید وصل کنیم

به جایی که تعلق دارند !

مثل عطش ...

چه افرادی بودند که روزه شون با ذکر آقا ابا عبدالله شروع میکردند و با اشک بر آقا افطار میکردند...

دوست عزیز دعا کنید

این روز ها دلم گرفته

قسمت ما مشهد هم بشه

در ضمن بروزم

یا علی

التماس دعا

جواب من حقير:
چشم شما حتما من  رو دعا کنین
حرم حرم ای دل ای دل

ارسال ديدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">